Köp dragkrok till Citroën JUMPER I
-
JUMPER I Buss (230P)
-
JUMPER I Buss (244, Z_)
-
JUMPER I Flak/chassi (230)
-
JUMPER I Flak/chassi (244)
-
JUMPER I Skåp (230L)
-
JUMPER I Skåp (244)
Finns din bil inte med på listan?
Inget problem. Via vårt fordonsval kommer du snabbt och lätt till din modell!
till fordonsvaletInhaltsverzeichnis
- Saker att veta om Citroën JUMPER I-vagnskopplingar
- fast dragkrok till Citroën JUMPER I
- avtagbar dragkrok till Citroën JUMPER I
- fällbar dragkrok till Citroën JUMPER I
Saker att veta om Citroën JUMPER I-vagnskopplingar
Du klarade det nästan! Det är bara några klick fram till din dragkrok till Citroën JUMPER I. Nu behöver du bara välja fordonstyp och slutligen motor på din Citroën JUMPER I.
Varför behövs alla dessa uppgifter? Produkten dragkrok är mycket komplex. Det finns oräkneliga system på bildelsmarknaden. Beroende på vilken Citroën JUMPER I-dragkrok som ska monteras, så måste i vissa fall ett urtag göras i stötfångaren eller också är kablaget till elsatsen som ska monteras olika. Urvalskriterierna och frågorna är bara till för att entydigt erbjuda dig rätt dragkrok, så att allt går smidigt vid monteringen av dragkroken på Citroën JUMPER I.
fast dragkrok till Citroën JUMPER I
På en fast dragkrok till Citroën JUMPER I är dragkulan fastskruvad eller svetsad i tvärbalken och är därmed alltid klar att användas. En fast dragkrok till Citroën JUMPER I är intressant för kunder som mycket ofta använder släp eller andra transportlösningar som utnyttjar draganordningen. Fördelen, framför allt för proffs som ofta använder dragkroken yrkesmässigt är att kulhalsen inte behöver tas av. Det sparar ett arbetssteg och även pengar eftersom det fasta systemet är billigare.
- billigaste dragkrok
- Lämpad för dem som använder den ofta eller alltid
- Dragkulan kan inte tas av
avtagbar dragkrok till Citroën JUMPER I
På en avtagbar dragkrok till Citroën JUMPER I kan dragkulan tas av. Man skiljer mellan avtagbara dragkrokar till Citroën JUMPER I med hand- och spaksystem eller helautomatiska system. Skillnaderna mellan systemen är i första hand hanterbarhet, komfort och pris. Med Citroën JUMPER I helautomatiska dragkroksystem hakar det förspända kulhuvudet in automatiskt och hörbart. Hand- och spaksystem spänns och säkras däremot manuellt.
- enkelt hanterbar
- dragkulan kan tas av
- balanserat pris-prestandaförhållande
- det mest köpta dragkroksystemet
fällbar dragkrok till Citroën JUMPER I
På en fällbar dragkrok till Citroën JUMPER I är dragkulan fast förankrad i balken. Den behöver varken monteras eller demonteras. Kulhuvudet förs till beredskaps- respektive viloläge med en ratt. Om registreringsskylten eller delar av belysningen skyms av dragkroken till Citroën JUMPER I måste kulhuvudet föras i viloläge. Kulhals och el-uttag syns då inte längre.
- oöverträffad komfort och mycket enkel hantering
- kulhuvudet behöver inte förvaras i bilen när det inte används
- det dyraste dragkroksystemet